وبلاگ

نکاتی برای فروش بیشتر لباس های زنانه

نکاتی برای فروش بیشتر لباس های زنانه

نکات خرده فروشی برای لباس های زنانه

خرده فروشی می تواند یک مسیر شغلی دشوار باشد، به خصوص اگر به یک محصول یا گروه مصرف کننده محدود شود. در مورد فروش لباس های زنان، فروشندگان باید روی پوشاک و مشتریان خاص تمرکز کنند. در عین حال، با اجازه دادن به آنها به تخصص و تبدیل شدن به یک متخصص می تواند به نفع فروشندگان باشد.

محصولات خود را بشناسید

در جهان لباس های خرده فروشی زنان، دانستن محصول شما ضروری است برای فروش موفق. دانش گسترده ای از محصولات، طراحان، مواد، گزینه ها و لوازم جانبی فروشگاه خرده فروشی شما کمک می کند تا مشتری را از توانایی شما برای رفع نیازهایش اطمینان دهیم. دانش کاری در مورد رقابت های شما، سبک های جدید، طراحان دیگر و روند فعلی نیز در پاسخ دادن به سوالات، ارائه پیشنهادات یا هدایت مشتری در جهت درست کمک می کند.

مشتری خود را بشناسید

در حالی که فروش لباس های خرده فروشی به زنان ممکن است به نظر می رسد که یک نوع از مشتری را نشان می دهد، این به دور از درست است. مصرف کنندگان زن می توانند به بسیاری از پروفایل های خرید بر اساس عوامل مانند سطح حقوق، درآمد قابل دسترس، سن، قومیت، تحصیلات، گروه اجتماعی، محل و بسیاری از متغیرهای دیگر برسد. در مورد مشتری معمولی، متوسط ​​خرید خود، نوع لباس خریداری شده و سایر آمارهای جمعیتی، وقت صرف کنید.

غلبه بر مناقشات

فروش لباس زنان در یک فروشگاه خرده فروشی شامل خیلی بیشتر از اشاره کردن به بخش لباس تابستان است. بر اساس تعریف، فروش یک فعل است که نیاز به ارتباط فعال بین فروشنده و مشتری دارد. به عنوان مثال، پاسخ “من فقط به دنبال” از یک مشتری نباید پایان تعامل شما باشد. این می تواند به معنای “من پیدا نکرده ام آنچه را که دنبال آن هستم” یا “من مطمئن نیستم که من می خواهم”. پرسیدن سوالات پیگیری و تعامل با مشتری در بحث بیشتر، بدون اینکه متقاعد شود، ممکن است منجر به فروش شود.

به مشتری خود گوش دهید

وقتی با یک مشتری صحبت می کنید، وقت خود را صرف گوش دادن و تفسیر آنچه که او می گوید. پاسخ ها می توانند به شناسایی مسائل مانند نگرانی هزینه ها، مسائل مربوط به اندازه گیری، ترجیح رنگ یا عدم تصمیم گیری کمک کنند. شناخت نیازها و انتظارات مشتری شما ممکن است به جلوگیری از از دست دادن فروش کمک کند. به عنوان مثال، اگر یک مشتری نگرانی در مورد پول داشته باشد، نشان دادن او یک مورد گران قیمت ممکن است از او بخواهد که او آن را دوست ندارد، به جای اعتراف آن را خارج از محدوده قیمت خود است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *